KochamyElsword Wiki

Zwierzaki

151stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Zwierzątko można dostać poprzez wiele sposobów. Tylko w jednym przypadku można dostać go poprzez misję. Resztę można zdobyć w Item Shopie, lub poprzez różne wydarzenia.

Pierwszym zwierzakiem jakiego możemy zdobyć jest Buras.Zdobywa się go w kilkuetapowej misji. Zaczyna się ją na poziomie 10. 

Lista Zwierzaków (W wersji polskiej)

Podstawy

Kiedy już zdobędziemy zwierzaka, wyświetli nam się on w zakładce specjalne. Kiedy dwukrotnie na niego klikniemy pojawi się komunikat.

Imie dla zwierza.png

Wpisujemy imię zwierzaka. Posiadasz już własnego pupila!

Menu Zwierzaka

Po dokonaniu pierwszej operacji (patrz wyżej) automatycznie zostajemy przekierowani do menu.

Petmenu.png

Przyciski

  • Kliknięcie przywołanie przywoła naszego pupilka, a kiedy jest z nami klikając w ten sam przycisk odsyłamy go.
  • Zielony pasek to poziom nasycenia. Maleje od, wraz z każdym(lub kilkoma)zabitym potworem. Pamiętaj, aby karmić swojego zwierzaczka uzbrojeniem lub galaretkami!
  • Niebieski pasek to zażyłość. Kiedy zażyłość osiągnie 100% zwierzak może ewoluować(nie dotyczy mocarzy. Po osiągnięciu 70% zwierzak wejdzie w fazę wzrostu. Będzie chciał jeść tylko owoce, lub nasiona z drzewa El.

Niebieski pasek będzie wzrastał z każdym zabitym potworem. Kiedy zielony pasek spadnie poniżej 40% zażyłość zacznie spadać.50% to poziom na którym następuje zastój w rozwoju zażyłości.

Ewolucja Zwierzaka

Zwierzak ma zazwyczaj cztery formy, które określa się:

Kryształ życia.png

Kryształ życia

1.Kryształ Życia.

2.Niemowlę.

3.Młodzik.

4.Mocarz.

Zwierzak, zwykle zaczyna swój żywot od kryształu życia. Nie może on atakować aż do osiągnięcia fazy niemowlęcia.

Formy Ewolucji 

Nazwa Niemowlę Młodzik Mocarz Promocja
Buras
Niemowlę Bursus.png
Bursus Młodzik.png
Bursus Dorosły.png
Bursus Promocja.png
Prastary Buras
Starożytny niewowlę.png
Stareożytny młodzik.png
Starożytny dorosły.png
----------
Drewniany Rycerzyk
Drewniany2.png
Drewniany1.png
Drewniany3.png
Enigma
Mystic1.png
Mystic2.png
Mystic3.png
Biały Smoczek
SmokB1.jpg
SmokB2.jpg
SmokB3.jpg
Uniel
Uniel (1).png
Uniel (Teen).png
Uniel3.png
Uniring 
Uniring1.jpg
Uniring2.png
Uniring3.png
Kumiho:Śnieg
Duno.png
Duno.png
Kumiho3.jpg
Kumiho:Płomień
Duno.png
Duno.png
KumihoOgień3.jpg
Kumiho:Przeklęty
KumichoP1.jpg
Duno.png
KumichoP3.jpg

Umiejętności Zwierzaka

Każdy zwierzak posiada unikalne umiejętności. Wyróżnia się cztery:

1.Ciało

2.Dusza

3.Postawa

4.Doping

Każdy rodzaj energii daje nam inny efekt.Można zauważyć to klikając (domyślny skrót) P.

ZwierzęceSkille.png

PetPickUp.png

Umiejętność pozwalająca podnosić przedmioty.

Można dokupić też w Item Shopie umiejętności.

Jedyna na razie w wersji polskiej(i ogólnie jedyna do kupienia) jest umiejętność, która pozwala zbierać zwierzakowi przedmioty upuszczone przez potwory.

Warto dodać, że zwierzak ma dwa rodzaje umiejętności.

Ataki:Wykorzystuje tą umiejętność do ataku i pomocy w walce.

Zachęta:Zwierzak stosuję tą umiejętność, zazwyczaj, gdy HP użytkownika jest niskie.Na jakiś czas dodaje mu statystyk.

Spis umiejętności zwierzaka

Ikonka Efekt
PickUpIcon.png

Featch Aura.

Aura działa samoczynnie.Kiedy, tylko coś wypadnie z potwora zwierzk biegnie po to, za Ciebie.

Zachęta.png

Zachęta.

Gdy HP wynosi 20% i poniżej, twoje zwierzę zacznie zachęcam, przyznanie się, na okres czasu, statystykach dodatkowych.

  • Niemowlak : Attack / Movement Speed ​​+5%, Krytycznego Trafienia +6%, Max HP i pozostały wzrost HP o 20%, HP recovery 0,5% na sekundę, MP odzysku 6 MP na sekundę
  • Młodzik: Attack / Szybkość ruchu +10%, Krytycznego Trafienia +12%, Max HP i pozostały wzrost HP o 30%, HP recovery 1% na sekundę, odzysku MP 12 MP na sekundę
  • Mocarz : Attack / Szybkość ruchu +15%, Krytycznego Trafienia +18%, Max HP i pozostały wzrost HP o 40%, HP recovery 1,5% na sekundę, odzysku MP 18 MP na sekundę

Karmienie

Aby zapobiec spadaniu zażyłości zwierzaka musisz go karmić.Karmić można, za pomocą przycisku w ekwipunku po lewej dolnej stronie ekranu.

Feedpet2.png

Twój pupil może przyjąć następujące pokarmy:

  • Nasiona Drzewa El (po zdobyciu zwierzaka dostaje się takich dziesięć, można wylosować na ewencie)
  • Owoce Drzewa El (Do kupienia w ItemShopie).
  • Uzbrojenie. (im lepsze tym więcej głodu eleminuje)
  • Galaretki

Temperament

Najważniejszym czynnikiem kierującym czynami naszego zwierzaka jest temperament. Wyróżniamy 4 cechy:

  • Ekstrawertyk. Zwierzak leczy gracza dopiero kiedy jego poziom życia spadnie do 15% (lub poniżej). Potrzebuje on także 300 swojej many do aktywacji ataku.
  • Introwertyk. Leczy gracza już od 30% jego HP. Potrzebuje też tylko 250 punktów swojej mamy, a nie 300 jak to jest w przypadku ekstrawertyka.
  • Rozsądny. Uruchamia umiejętności szybciej. Używa tylko kilka razy tańca (który marnuje MP). Reaguje szybciej atakiem na obrażenia jakie otrzymuje jego właściciel.
  • Wrażliwy. Bardzo często tańczy. Wolniej reaguje na obrażenia. Zdarza mu się też używać umiejętności w złych momentach (kiedy nie jest ona niezbędna) marnując tym samym swoje MP.

Na podstawie powyższych charakterystyk można jasno stwierdzić, że najbardziej korzystnym temperamentem będzie rozsądny introwertyk. Jest to jednak temperament bardzo trudny do uzyskania.

Jak Uzyskać Dany Temperament?

Aby stać się introwertykiem: Musisz nabić odpowiednią ilość zażyłości, a następnie wylogować się (wystarczy przejść do ekranu wyboru postaci) lub odwołać zwierzaka i przywołać go jeszcze raz. Pierwszy sposób zapewni nam wzrost tendencji introwertycznej o 0.25%, natomiast drugi o 0.2%.

  • w przypadku kryształu:

Po nabiciu swojemu zwierzakowi 48% zażyłości(Jeśli zaczynasz od 0% zażyłości, "zresetuj" zwierzaczka od razu kiedy otrzyma on 48%, jeśli zaczynasz od 4%, zrób to gdy będziesz miał 52% itd.)

  • w przypadku niemowlaka:

Po nabiciu swojemu zwierzakowi 21% zażyłości(Jeśli zaczynasz od 0% zażyłości, "zresetuj" zwierzaczka od razu kiedy otrzyma on 21%, jeśli zaczynasz od 4%, zrób to gdy będziesz miał 25% itd.)

  • w przypadku młodzika:

Po nabiciu swojemu zwierzakowi 10% zażyłości(Jeśli zaczynasz od 0% zażyłości, "zresetuj" zwierzaczka od razu kiedy otrzyma on 10%, jeśli zaczynasz od 4%, zrób to gdy będziesz miał 14% itd.)

  • W przypadku mocarza:

Jeśli stosujesz metodę wylogowania, zrób to po nabiciu 5%. Jeśli zaś korzystasz z metody "resetu", należy wbić zwierzaczkowi tylko 4% i dopiero wtedy wykonać proces.

Aby stać się ekstrawertykiem: Niezależnie od etapu rozwoju, zwierzak reaguje na wszystkie ilości % zażyłości. Należy jednak przeczytać charakterystykę uzyskania temperamentu introwertyka, aby unikać wylogowania kiedy zwierzak awansował o określoną ilość %.

Aby stać się rozsądnym: Karm swojego zwierzaka galaretkami, nasionami albo owocami El. Również elitarne i lepsze części ekwipunku pomogą nam ukształtować naszego pomocnika. Po pewnym czasie, zwierzaczek na takiej "diecie" powinien stać się rozsądny.

Aby stać się wrażliwym: Karm swojego zwierzaka przeciętnym ekwipunkiem. Po czasie powinien on się stać wrażliwy.

Więcej w Fandom