FANDOM

Sander jest położone w południowej części Elios, Fluone. Sander mimo iż jest znane jako Miasto Piasku, ma duże jezioro w samym jego centrum. Drużyna poszukiwaczy eldrytu przybyła do Sander w poszukiwaniu Kapłanki Wiatru: Anudran, podczas gdy dowiadują się, że Traksy, pustynna rasa istot zaczęła działać. Usłyszawszy, że Kapłanka Wiatru znajdyje się w Ruinach drużyna z jeszcze większą determinacją poszukuje Anudran.

Do sander można wejść dopiero, gry osiągnie się 55 poziom. (Zalecane od 58)

Mapa:

DLG UI Town SANDER Map

Miasto Sander

NPC miasteczka:

Npc dafarr
Dafarr - To rozczarowujące dla wielu osób, ale Dafarr jest tylko oszustem, mimo tego ta cecha prowadzi 90% wskaźnika w jego sprzedaży. Kupuje rzeczy od nieznanych producentów broni i szczyci, jakby sam je zrobił. Gardź nim jak chcesz, ale patrząc na jego wymagające oczy, zasługuje na uznanie eksperta broni.

Npc emirate

Emirate - 

Npc rosean

Rosean - 

Npc vapor

Vapor-

Standardowe NPC

Aranka

Aranka, firma COBO

Jeden z pracowników COBO. Często w podróży. Dzięki swoim umiejętnościom społecznym i negocjacjom idealnie nadaje się do roli jaką wypełnia.Można u niej zarejestrować gildię. Często to u niej dostaje się misje eventowe.Jej siostrą jest Laura, bankier COBO.

Npc camilla

Camilia

Ta zadziorna, ale jakże czarująca osóbka zajmuję się walkami PvP. Można u niej także otrzymać misje na umiejętności.Dużo swojego wolnego czasu spędza na walce. Można u niej kupić, bądź wymienić stroje do PvP,  zakupić formularze meldunkowe i kamienie rzemiosła.

Laura-0

Laura,bankier COBO

Jest dość nieśmiała, ale za to można jej podarować każdy przedmiot bez obaw. Przedmioty można odbierać i chować, kiedy się tego zapragnie. Jej siostrą jest Aranka. Można odnieść wrażenie, że Laura żałuje tego, iż nie jest podobna do siostry. Pewnego dnia znalazła smocze jaja, a smoki które się z nich wykluły dość ją polubiły.

Tereny Łowieckie:

Temple of the Wind

800px-Caluso Territory

800px-Sandtilus

800px-Crater

Plansze:

SanderMap

7-1

Suche Sander - Valdo

7-2

Garpai - Harpia

7-3

Teren Traxów - 

7-4

Wioska Plemienia Calusso - 

7-5

Sandillus - Karis

7-6

Serce Behemota - Prawdziwa Karis

Więcej z Fandomu

Losowa wiki