FANDOM

Postacie

Nowa klasa dla Adda (16.01.2014r.)

Add, który już od samych swoich początków robił furorę na "rynku" postaci męskich, właśnie otrzymał nową klasę! Jest nim Lunatic Psyker, który zgodnie z oficjalną wersją, jest męskim odpowiednikiem Nazo-Wendety. Posiada on mnóstwo silnych umiejętności i combosów. Osobiście z zapartym tchem obserwuję postęp projektantów postaci,którzy z dnia na dzień opracowują coraz piękniejszych i dokładniejszych bohaterów. Czy następna klasa Adda będzie jeszcze bardziej olśniewająca? Mam nadzieję,że wkrótce się przekonamy :).

Zwierzaki

Umiejętności

Inne

Duch natury (02.01.2014r.)

Ogólne omówienie nowości.

Wygląda na to,że KOG zamierza ulepszyć postacie o nowe możliwości. Podobnie jak Elsword,Raven,Chung i Ara, Rena otrzymała "Ducha Natury" (dokładnie 02.01.2014r.). Dzięki niemu, nasza ulubiona łuczniczka zyskała nową animację skoku, wzmocnienie przy wykonywaniu combosów i umiejętności,a także przy ładowaniu many. Niestety, jak każdy z nas wie, wszystko ma swój koszt. Od teraz Rena nie będzie mogła już beztrosko używać umiejętności. Każda z nich będzie wymagała określonej ilości "Ducha Natury". Czy jest to dobry pomysł? Oceńcie sami.

Czym jest "Duch Natury"?

"Duch Natury" to energia ładowana przy każdym uderzeniu Reny. Na każde 7 uderzeń reny,przypada jedna "kula" natury. Po wprowadzeniu tej nowości, Rena zyska 5 stopni "Ducha Natury".

Nowe możliwość Eve i Aishy (28.01.2014r.),(27.02.2014r.)

Podobnie jak Rena, nasze bohaterki wkrótce otrzymają nową moc. Eve otrzyma ją 28.01.2014r, natomiast Aisha 27.02.2014r. Szykuje się niezła gratka dla znudzonych grą. :)

System rdzenia (28.01.2014r.)

Dzisiaj zostało wprowadzone wsparcie dla Eve, a bynajmniej "System Rdzenia". Po załadowaniu wszystkich trzech odapalaczy mocy,Eve może aktywować rdzeń,który podążając za nią będzie bronił bohaterki,bądź atakował wraz z nią. Czy wprowadza większe zmiany? Jeśli chodzi o obrażenia, napewno. Szczerze mówiąc spodziewałam się czegoś bardziej "wow", no ale cóż... Najwidoczniej twórcy gry uznali,że Eve jest już za bardzo wypasiona :)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki