Fandom

KochamyElsword Wiki

Nowości (Korea)

151stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Postacie

Nowa klasa dla Adda (16.01.2014r.)

Add, który już od samych swoich początków robił furorę na "rynku" postaci męskich, właśnie otrzymał nową klasę! Jest nim Lunatic Psyker, który zgodnie z oficjalną wersją, jest męskim odpowiednikiem Nazo-Wendety. Posiada on mnóstwo silnych umiejętności i combosów. Osobiście z zapartym tchem obserwuję postęp projektantów postaci,którzy z dnia na dzień opracowują coraz piękniejszych i dokładniejszych bohaterów. Czy następna klasa Adda będzie jeszcze bardziej olśniewająca? Mam nadzieję,że wkrótce się przekonamy :).

Zwierzaki

Umiejętności

Inne

Duch natury (02.01.2014r.)

Ogólne omówienie nowości.

Wygląda na to,że KOG zamierza ulepszyć postacie o nowe możliwości. Podobnie jak Elsword,Raven,Chung i Ara, Rena otrzymała "Ducha Natury" (dokładnie 02.01.2014r.). Dzięki niemu, nasza ulubiona łuczniczka zyskała nową animację skoku, wzmocnienie przy wykonywaniu combosów i umiejętności,a także przy ładowaniu many. Niestety, jak każdy z nas wie, wszystko ma swój koszt. Od teraz Rena nie będzie mogła już beztrosko używać umiejętności. Każda z nich będzie wymagała określonej ilości "Ducha Natury". Czy jest to dobry pomysł? Oceńcie sami.

Czym jest "Duch Natury"?

"Duch Natury" to energia ładowana przy każdym uderzeniu Reny. Na każde 7 uderzeń reny,przypada jedna "kula" natury. Po wprowadzeniu tej nowości, Rena zyska 5 stopni "Ducha Natury".

Nowe możliwość Eve i Aishy (28.01.2014r.),(27.02.2014r.)

Podobnie jak Rena, nasze bohaterki wkrótce otrzymają nową moc. Eve otrzyma ją 28.01.2014r, natomiast Aisha 27.02.2014r. Szykuje się niezła gratka dla znudzonych grą. :)

System rdzenia (28.01.2014r.)

Dzisiaj zostało wprowadzone wsparcie dla Eve, a bynajmniej "System Rdzenia". Po załadowaniu wszystkich trzech odapalaczy mocy,Eve może aktywować rdzeń,który podążając za nią będzie bronił bohaterki,bądź atakował wraz z nią. Czy wprowadza większe zmiany? Jeśli chodzi o obrażenia, napewno. Szczerze mówiąc spodziewałam się czegoś bardziej "wow", no ale cóż... Najwidoczniej twórcy gry uznali,że Eve jest już za bardzo wypasiona :)

Więcej w Fandom

Losowa wiki