Fandom

KochamyElsword Wiki

Lu i Ciel

151stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Lu i Ciel

Lu i Ciel BeTaaaa.png

LuBe Taa.png

CielBe Taa.png

Imię Luciela "Lu" Sourcream i Ciel
Klasa Podstawowa
Broń Magiczna Rękawica(Lu).Ostrza-Pistolety(Ciel)
Wiek Nieznany(Lu),24(Ciel)
Drzewo Klas

Lu i Ciel > Chiliarch > Anioł Śmierci

Lu i Ciel > Królewski Strażnik > Noblesse

Lu i Ciel > ??? > ???

Statystyki

LuCiel Wykres.png 

Szybkość: Mała Średnia Wysoka
Zasięg Ataku: Mały Średni Daleki
Trudność: Mała Średnia Wysoka

LuCielNEW.pngLu i Ciel

Charakter

Postaci są bardzo zróżnicowane w tej kwestii. Lu zachowuje się jak mała dziewczynka, jest neurotyczna i porywcza. Ciel natomiast jest spokojny i rozważny, często wycisza swoją partnerkę.

Historia

Lu była niegdyś wysoko postawioną władczynią demonów. Brała udział w walkach politycznych i w tym czasie została zdradzona przez swojego wasala. Cały jej dobytek materialny i magiczny został zabrany, jednak resztkami sił zdołała przenieść się do Elios. Niestety, utraciła swoją poprzednią formę, zmieniając się w dziecko. W nowej krainie poznała Ciela, z którym w późniejszym czasie podpisała kontrakt. Teraz zamierza odzyskać status i władzę.

Ciel w dzieciństwie stracił rodziców. Był zmuszony mieszkać na ulicy, co szybko zaprowadziło go w szeregi zabójców świata przestępczego. W czasie swojej służby, Ciel znajduje ranną Lu, która prawie całkowicie utraciła pamięć, nie licząc imienia. Bohaterzy szybko zaprzyjaźniają się. Spokój ten jednak nie trwał długo. Demony zaatakowały, a Ciel umarł w obronie swojej przyjaciółki. Lu, dostrzegając determinację swojego partnera w walce, podpisuje z nim kontrakt, który przywraca mu na nowo życie jako pół demon. Razem podróżują przez Elios, starając się odzyskać pozycję Lu.

Pierwsza Zmiana Klasy

Lu i Ciel ,podobnie jak reszta postaci ,mogą zmienić klasę dopiero gdy osiągną 15 poziom i ukończą specjalne misje ,znajdujące się na tablicy ogłoszeń.

1.

2.

3.

4.

Gdy je skończymy ,możemy wybrać misje na jedną z klas:

Chiliarch

Królewski Strażnik

???

Drzewo Umiejętności

Screeny Z Gry

Dyskusja

Dyskutować o tej postaci możecie tutaj

Więcej w Fandom

Losowa wiki