KochamyElsword Wiki

Elesis

151stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Elesis

ElesisNew1.png
Imię Elesis
Klasa Podstawowa
Broń Dwuręczny Miecz Claymore
Wiek 16
Drzewo klas

Elesis > Mistrz Szermierki > Wielki Mistrz

Elesis > Rycerz Piroman > Płomienne Serce

Elesis > Dark Knight > Crimson Avenger

Statystyki

Elesis Wykres.png

Szybkość: Niska Średnia Wysoka
Zasięg Ataku: Mały Średni Daleki
Trudność: Mała Średnia Wysoka

ElesisNEW.pngElesis

Ta postać jest już dostępna w polskiej wersji gry. Pre-event: 12.03.2014r-19.03.2014r.

Charakter

Z opowiadań Elsworda możemy wywnioskować, że jest ona bardzo zaciekłą dziewczyną. Elesis bardzo dbała o brata, którego szkoliła. Używa zaciekłych ataków z jej obszernego oręża. Oprócz szermierki, wykorzystuje ona naturę ognia widoczną w skilach.

Historia

Elesis trzy lata przed rozpoczęciem akcji gry zdobyła wszystkie możliwe rangi Poszukiwacza Eldrytu.Zdobyła wówczas nowe umiejętności i powszechne uznanie. Często jest nazywana "Rudowłosą wojowniczką". Po powrocie do swojego ojczystego kraju, Elesis trenowała ze swoim bratem. Wioska została jednak zaatakowana przez demony. Dziewczyna walczyła z nieznanym przeciwnikiem odzianym w czarną zbroję. Żadna ze stron nie potrafiła znaleźć słabego punktu przeciwnika. Wtedy jednak pojawił się Elsword, który odwrócił uwagę przeciwnika, przez co Elesis mogła zadać cios. W momencie, kiedy dziewczyna zamierzała się na przeciwnika, demon zniknął, zapowiadając tylko, że jeszcze się spotkają. Elesis postanowiła wyruszyć w świat, aby powstrzymać demony.

Pierwsza Zmiana Klasy

Aby zmienić klasę, należy udać się do Tablicy Ogłoszeń i wybrać misję.

1. Ukończ Księżycowy Las na poziomie normalnym.

2. Ukończ Jaskinię Bendersa na poziomie min. trudnym przynajmniej 2 razy.

2. Ukończ Ściek na poziomie min. trudnym przynajmniej 2 razy.

Elesis może ewoluować w następujące klasy:

Mistrz Szermierki

Rycerz Piroman

Dark Knight

Drzewo Umiejętności

Screeny Z Gry

Dyskusja

Dyskutować o tej postaci możecie tutaj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Elesis

Więcej z Fandomu