Fandom

KochamyElsword Wiki

Elder

151stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

RenaGADarKBly.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli uważasz,że mógłbyś coś dodać, poprawić lub stworzyć, tutaj możesz tego dokonać.
Elder jest małym miasteczkiem położonym w północnej części Elios, rządzonym przez lorda Robo, ze względu na rozwój techniczny jaki dokonał się w tym miasteczku.Żyje się w nim raczej zamożnie ,w środku miasta znajduje się ogromny posąg przywódcy.
Pomnik Wallego.png

Pomnik lidera Elder.

Mieszkańcy Elder potajemnie planowali obalenie rządów Robo, gdyż twierdzili, że ich przywódca planuję rozpocząć spisek dla własnych korzyści.Na szczęście Elsword i jego grupa przybyli w samą porę, aby zapobiec zejściu przywódcy na złą drogę!

NPC Miasteczka

Leila

Npc luichel.jpg

Właścicielka sklepu z akcesoriami. Sprzedaje różnego rodzaju akcesoria, które wzmacniają, także siłę ataku.Mimo, iż na to nie wygląda, kiedyś była złodziejaszkiem.

Pan Andrzej

Npc hofmann.jpg

Ten wyrafinowany człowiek ma wiele sklepów.Wszystko co ma, zawdzięcza własnej pracy.Jego produkty są świetnej jakości.

Ekko

Npc echo.jpg

Alchemik.Swoją pracę zawdzięcza rodzicom, którzy wysłali ją na alchemię.Często eksperymentuje ,wstępując tym samym na grząski grunt.Bardzo lubi słodycze,a szczególnie lizaki.

Lenard 

Npc lenpad.jpg

Jest właścicielem sklepu z wyposażeniem .Ludzie często boją się jego wyglądu i lekko zrzędliwego charakteru, ale jest on tak naprawdę miłym człowiekiem. Ma siostrę, którą można spotkać w Obozowisku. Tak samo jak on zajmuje się wyposażeniem.

Standardowe NPC 

Aranka, firma COBO

Aranka.jpg

Jeden z pracowników COBO. Często w podróży. Dzięki swoim umiejętnościom społecznym i negocjacjom idealnie nadaje się do roli jaką wypełnia.Można u niej zarejestrować gildię. Często to u niej dostaje się misje eventowe.Jej siostrą jest Laura, bankier COBO.

Camilia

Npc camilla.jpg

Ta zadziorna, ale jakże czarująca osóbka zajmuję się walkami PvP. Można u niej także otrzymać misje na umiejętności.Dużo swojego wolnego czasu spędza na walce. Można u niej kupić, bądź wymienić stroje do PvP,  zakupić formularze meldunkowe i kamienie rzemiosła.

Laura,bankier COBO

Laura.png

Jest dość nieśmiała, ale za to można jej podarować każdy przedmiot bez obaw. Przedmioty można odbierać i chować, kiedy się tego zapragnie. Jej siostrą jest Aranka. Można odnieść wrażenie, że Laura żałuje tego, iż nie jest podobna do siostry. Pewnego dnia znalazła smocze jaja, a smoki które się z nich wykluły dość ją polubiły.

Wygląd Elder

Wygląd.jpg

Okolice wookół Elder

Brama Zamku Robo

750px-Wally Memorial Brigde.png

Pamiątkowy Most Robo

Bliźniacze Strażanice

Plansze

600px-Eldern.png

2-1 (Renewal).png
Księżycowy Las
JaskiniaBendersa.png
Jaskinia Bendersa
Ściek.png
Ściek
Strażanica.png

Strażnica

Zamek Robo.png
Zamek Robo

Więcej w Fandom

Losowa wiki