Fandom

KochamyElsword Wiki

Besma

151stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

RenaGADarKBly.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli uważasz,że mógłbyś coś dodać, poprawić lub stworzyć, tutaj możesz tego dokonać.
S
Wioska Besma.png

Wioska Besma

pieczony i suchy pustynny region. Besma leży w północno-wschodniej części Elios, lecz jedna rzecz sprawia, iż jest to region wyjątkowy. Są to wyścigi gadów. Mieszkańcy Besma mają problem z buntującymi się jaszczurami. 

Mapa

Wioska Besma Mapa.png
NPC Miasteczka

Czaczabuk

Czaczabuk.jpg

Jaszczur, alchemik z Besma. Dawno temu był on szamanem jaszczurów, dlatego można odczuć w jego mowie charakterystyczną nutkę dawnego języka.

Solvej

Solvej.jpg

Szeryf miasta Besma. Nie jest kobietą obok której można przejść obojętnie. Ma cięty język i jest podejrzliwa. Nie będzie Ci do końca ufać do czasu, aż udowodnisz jej swoją niewinność.

Tom

Tom.jpg

Po jego młodzieńczym wyglądzie i dziecinnym uśmiechu trudno uwierzyć, że jest najlepszym kowalem w całym Besma. Może on naprawić Twój sprzęt, a także podarować (nie całkiem za darmo) notatkę. Od chwili kiedy rodzice przekazali mu wiedzę na temat kowalstwa, wciąż doskonali swój kunszt.

Richard

Richard.jpg

Fioletowłosy, niezrozumiały właściciel sklepu, z akcesoriami w Besma.Jest jednym, z rywali biznesowych Elder.Głównie dlatego, że ma wielke umiejętności i jest pracoholikiem.To właśnie do niego należy kopalnia.

Standardowe NPC

Aranka, firma COBO

Aranka.jpg

Jeden z pracowników COBO. Często w podróży. Dzięki swoim umiejętnościom społecznym i negocjacjom idealnie nadaje się do roli jaką wypełnia.Można u niej zarejestrować gildię. Często to u niej dostaje się misje eventowe.Jej siostrą jest Laura, bankier COBO.

Camilia

Npc camilla.jpg

Ta zadziorna, ale jakże czarująca osóbka zajmuję się walkami PvP. Można u niej także otrzymać misje na umiejętności.Dużo swojego wolnego czasu spędza na walce. Można u niej kupić, bądź wymienić stroje do PvP,  zakupić formularze meldunkowe i kamienie rzemiosła.

Laura, bankier COBO

Laura.png

Jest dość nieśmiała, ale za to można jej podarować każdy przedmiot bez obaw. Przedmioty można odbierać i chować, kiedy się tego zapragnie. Jej siostrą jest Aranka. Można odnieść wrażenie, że Laura żałuje tego, iż nie jest podobna do siostry. Pewnego dnia znalazła smocze jaja, a smoki które się z nich wykluły dość ją polubiły.

Okolice wookół Besma

Wodospad Besagara

Wodospad Bergersa.png

Ryzykowna Ścieżka Niebios(strefa wypoczynkowa)

Ryzykowna Ściezka Niebios.png

Jezioro Rekiki

Jezioro Rekiki.png

Kanion Toritugera

Kanion.png

Plansze

PlanszeBesma.png

Nazwa Planszy
Smoczy Szlak.png

Smoczy Szlak

Jezioro Besma.png

Jezioro Besma

Jezioro Besma Nocą.png

Jezioro Besma Nocą

Smocze Lęgowisko.png

Smocze Lęgowisko

Wielka Kopalnia.png
Wielka Kopalnia
Powietrzny Transportowiec.png
Powietrzny Transportowiec

Więcej w Fandom

Losowa wiki